پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
بهترین لوازم کارواش

معرفی 5 مورد از بهترین لوازم کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

واترجت یا کارواش صنعتی یکی از ابزارآلات نظافت صنعتی می باشد که برای شستشو ی انواع سطوح می توان از آن ها استفاده کرد. یک کارواش می تواند از لوازم جانبی زیادی استفاده کند و موجب بهبود عملکرد و افزایش رضایتمندی مشتریان شود. این لوازم کارواش هریک دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد، تنوع در لوازم کارواش مانند لنس، بوم، سیستم های زیرشویی، سیستم های تصفیه آب و بسیاری لوازم دیگر به کاربر این امکان را می دهد تا بر اساس نیاز خود از آن ها بهره مند شوند. در این مقاله به معرفی ۵ مورد از مفیدترین و پرکاربردترین لوازم کارواش می پردازیم.

بوم سقفی

بهترین لوازم کارواشدر کارواش های پر تردد سرویس دهی گاهی اوقات به سختی انجام می شود. برای برطرف کردن این مشکل باید از تجهیزات به روز و مدرن بهره برد تا به بهترین شکل ممکن بتوان از فضا استفاده کرد. به کارگیری ابزارهای نوین مربوط به تجهیزات فشار قوی کارواش مانند بوم، یک راه حل کاملا ایده آل محسوب می گردد. در کارواش های با فضای محدود میتوان از این تجهیز کارواش استفاده کرد تا بتوان بدون در هم پیچیدن شیلنگ ها و بدون وارد شدن صدمه در اثر برخورد شیلنگ به بدنه خودرو یک شستشوی باکیفیت ارائه داد. کاربر به کمک این تجهیز کارواش می تواند بدون مشکل و به راحتی با شیلنگ به اطراف خودرو حرکت کند. این بوم ها در انواع مختلف تولید می شود، بوم فشار قوی سقفی فنردار، بوم فشار قوی سقفی دو فنره، بوم دوبل سقفی فنردار، بوم فشار قوی ایستاده فنردار و بوم فشار قوی دیواری مخصوص خودروهای سنگین از بهترین لوازم کارواش در دسته بوم ها می باشند.

لنس ها

بهترین لوازم کارواشیکی از مهمترین ابزارهای مورد استفاده در کارواش، لنس ها می باشند که در انواع مختلف و در کاربرد های مختلف طراحی و تولید می شوند. یکی از بهترین لنس ها که بسیار کاربردی است لنس با سر قابل تنظیم می باشد. مکانیزم این لنس که از بهترین لوازم کارواش است به این گونه تعریف شده که می توان با کمک اهرم طراحی شده بر روی دسته، زاویه سر لنس را تنظیم کرد. به کمک این لنس کاربر می تواند بخش هایی با دسترسی دشوار را به راحتی نظافت کند. یکی دیگر از بهترین لوازم کارواش که باید در این لیست به آن اشاره کرد لنس دو قلو است. طراحی این لنس به گونه ایست که می توان با چرخاندن شیر تعبیه شده در آن، هم پاشش فوم و هم پاشش آب انجام داد، و دیگر نیازی به استفاده از دو لنس جدا نمی باشد.

سیستم زیرشویی

بهترین لوازم کارواشدر کارواش های دستی به دلیل عدم وجود محیط های مخصوص، زیر وسایل نقلیه به خوبی نظافت نمی شوند. برخی از کارواش ها برای انجام عملیات زیرشویی از جک های بالابر و یا چال استفاده می کنند که هر کدام مشکلات مربوط به خود را داشته و گاه خطرات جبران ناپذیری را در پی دارند. به همین دلیل شرکت های معتبر به طراحی بهترین لوازم کارواش برای این منظور اقدام نموده اند. یکی از این تجهیزات، سیستم زیرشویی مکانیزه است که در محل قرارگیری خودرو در کارواش اتوماتیک در داخل زمین نصب می شود و با پاشش پر فشار آب توسط نازل های متعدد، موجب نظافت زیر بدنه خودرو می شود. یکی دیگر از این لوازم، لنس زیرشویی می باشد که با طراحی فوق العاده حرفه ای، سهولت زیرشویی را به دنبال دارد. نازل های این لنس به گونه ای طراحی شده اند که بدون وارد آمدن فشار به کاربر، می توان با آن تمام سطح زیر خودرو را به راحتی نظافت کرد.

تصفیه و برگشت آب

بهترین لوازم کارواشبسیاری از کارواش ها از آب شهری به منظور شستشو استفاده می کنند. آب شهری دارای املاح بوده و به مرور امکان دارد که به دستگاه های کارواش آسیب برساند. به همین دلیل می توان از سیستم های تصفیه آب R.O استفاده کرد تا آب قبل از وارد شدن به چرخه شستشو تصفیه و فاقد هرگونه املاح گردد. همچنین به منظور صرفه جویی در مصرف آب، شرکت های داخلی و خارجی بسیاری سیستم برگشت آب را ارائه کرده اند، که می تواند آب مصرفی را بعد از تصفیه آن دوباره به چرخه شستشو اضافه کند. این امر تا حد چشمگیری موجب کاهش مصرف آب مجموعه های کارواش خواهد شد.

مواد شوینده

هدف مراجعه به کارواش برای هر شخصی، نظافت و درخشندگی صد در صد وسیله نقلیه خود می باشد. به همین دلیل در کنار تمام این تجهیزات کارواش می توان از بهترین و مناسب ترین مواد شوینده ساخت شرکت های معتبر استفاده کرد. مواد شوینده تخصصی خودرو شامل ترکیبات گوناگونی برای مصارف حرفه ای هستند. برخی از آن ها مخصوص بدنه و برخی مخصوص لاستیک و رینگ می باشند. همچنین می توان به منظور رضایتمندی بیشتر مراجعه کننده از واکس نیز استفاده کرد که علاوه بر درخشندگی موجب محافظت از بدنه خودرو در برابر گرد و غبار و نور خورشید می شود.

 

دیدگاه ها

  1. بهمن 01 1398 at 6:48 ب.ظ
    admin

    از مطالب شما متشکرم

نظرتان را با ما در میان بگذارید