پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
چطوری صندلی کودک را بشوریم

اموزش شستشوی صندلی کودک(2)

این مطلب رو به اشتراک بگذارید
چپونه صندلی کودک رو بشوریم
شستشوی اصولی صندلی کودک

اصول و بهترین روش شستشو صندلی کودک بعد از کثیف شدن امر مهم و قابل توجه ای هست زیرا سلامت کودکان و مراقبت از پوست حساس آن ها مسئله ای هست که باید به آن توجه زیادی داشت.از این جهت صندلی کودک نیز برای مراقبت از پوست کودکان و ایجاد نکردن حساسیت از پارچه های حساس استفاده میشود و در تمیز کردن آن ها نیز باید نکاتی رعایت شود.
اگر قسمت اول این مقاله شستشو صندلی کودک رو مطالعه نکردید میتوانید با استفاده از این لینک به قسمت اول مراجعه کنید.

2. شستشوی روکش و بدنه

کثیفی‌های قابل توجه بر روی روکش را لکه‌گیری کنید. زمانی که روکش را جدا کردید، به راحتی می‌توانید به کمک یک ماده شوینده ضعیف کثیفی‌های قابل مشاهده را لکه‌گیری کنید. با حرکت دایره‌ای دستمال بر روی سطح کثیف تا حد ممکن آن را تمیز کنید.

• اگر روکش صندلی امکان جدا شدن ندارد، به کمک ابر و ماده شوینده تا حد ممکن آن را تمیز کنید. کشیدن ابر روی سطح را تا جایی که لکه‌ها محو شوند ادامه دهید.

روکش پارچه‌ای را داخل ماشین لباسشویی بیندازید. برای دانستن دستورالعمل شستشو به دفترچه راهنمای صندلی یا لیبل روکش مراجعه کنید، اما به طور عمومی بهتر است که با دور پایین شسته شود. از یک ماده شوینده سبک و ضعیف استفاده کنید. فراموش نکنید که پوست فرزند شما با آن در تماس است. مطمئن شوید که روکش به طور کامل آبکشی شده است.

• به طور کلی روکش‌های پنبه‌ای می‌توانند با آب تا 60 درجه سانتی‌گراد شستشو شوند. اما اگر پارچه روکش شما از الیاف مصنوعی ساخته شده یا رنگ تیره‌ای دارد، بهتر است آن را با آب 40 درجه سانتی‌گراد شستشو دهید.
• اگر نمی‌توانید روکش را جدا کنید و آن را داخل ماشین لباسشویی بیندازید، مجبور خواهید بود همه آن را با دست شستشو دهید. از ابر و ماده شوینده برای اینکار استفاده کنید.

بدنه پلاستیکی صندلی را تمیز کنید. پس از اینکه شستشوی روکش انجام شد، شروع به شستن بخش‌های پلاستیکی و فلزی صندلی کنید. بهتر است از یک دستمال مرطوب یا تکه‌ای ابر بعلاوه آب و ماده شوینده مناسب برای این کار استفاده شود. به خوبی لکه‌ها و کثیفی‌ها را پاک کنید و سپس این قطعات را زیر آب بگیرید و آبکشی کنید. در صورت لزوم از اسپری ضد عفونی کننده نیز بهره بگیرید.

• این بخش از کار جایی است که با خیال راحت می‌توانید برای انجام آن انرژی بگذارید. تا زمانی که از مواد خورنده یا اسکاچ زبر استفاده نکنید، می‌توانید با قدرت به تمیز کردن این قطعات ادامه دهید. پس از پایان کار هم از شلنگ آب شهری برای آب‌کشی کامل آنها استفاده کنید.
• بهتر است پس از پایان آب‌کشی، صندلی را در جهات مختلف بچرخانید تا از جمع شدن آب در هر یک از بخش‌ها جلوگیری شود.

بندها و سگک‌ها را مطابق دستورالعمل تولید کننده تمیز کنید. شستشو در ماشین لباسشویی یا استفاده از مواد شوینده قوی می‌تواند استحکام بندها را کاهش داده و منجر به مشکلات ایمنی شود.

• از دستورالعمل‌های دفترچه راهنما به دقت پیروی کنید و برای دانستن نکات لازم در این خصوص به بخش مرتبط با این موضوع در این مقاله مراجعه کنید.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید