پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
شستشوی صندلی کودک

چطوری صندلی کودک را شستشو بدهیم؟(4)

این مطلب رو به اشتراک بگذارید
آموزش شستیشوی اصولی صندلی کودک
آموزش شستیشوی اصولی صندلی کودک

جنس پارچه صندلی کودک پارچه ضد حساسیت و لطیفی میباشد، از این رو باید برای شستشوی صندلی کودک به نکاتی مهم توجه داشت که در این مقاله به آن ها میپردازیم.
قسمت سوم این مقاله شستشو صندلی کودک .

قسمت اول مقاله چگونه صندلی کودک را شستشو دهیم؟

4. خشک کردن و نصب دوباره صندلی کودک

قطعات را به طور کامل خشک کنید. اگر روکش صندلی شما جدا شدنی است، یا آن را بوسیله خشک‌کن ماشین لباسشویی خشک کنید (در صورتیکه دستورالعمل تولید کننده اجازه این کار را می‌دهد)، و یا آن را آویزان کنید تا در هوای آزاد خشک شود.

• بدنه پلاستیکی را در هوای آزاد قرار دهید. پس از آنکه بخش‌های پلاستیکی و فلزی صندلی را آب‌کشی کردید، می‌توانید آن را در هوای آزاد رها کنید تا خشک شود. دستمال کشیدن به کمک یک دستمال خشک می‌تواند این پروسه را سرعت ببخشد، اما بهتر است چند ساعت یا یک روز به آن فرصت دهید تا خود به خود خشک شود.
• همانطور که اشاره شد، بندهای مهار و سگک‌ها را نیز تنها در هوای آزاد خشک کنید.

به کمک آفتاب و زمان به مقابله با بوی بد بروید. اگر نمی‌توانید روکش پارچه‌ای را جدا کنید، کل صندلی، روکش و باقی قسمت‌های مرتبط را زیر نور خورشید قرار دهید تا خشک شود. اگر به آفتاب دسترسی ندارید، فقط لازم است زمان بیشتری برای خشک شدن صرف شود.

• می‌توانید از اسپری خوشبو کننده بر روی بدنه و پارچه صندلی استفاده کنید. اما به هر حال باید دقت داشته باشید که پوست کودک شما در تماس نزدیک با پارچه است، بنابراین مواد اولیه تشکیل‌دهنده اسپری را به دقت بررسی نمائید.
• از اسپری خوشبو کننده بر روی بندهای مهار استفاده نکنید. برای از بین رفتن بوی بد این قطعه تنها روی هوای آزاد حساب کنید.

روکش را جا بزنید. پس از خشک شدن کامل روکش پارچه‌ای، آن را روی بدنه صندلی سوار کنید. در صورت نیاز به دفترچه راهنمای صندلی مراجعه کنید.

• طبیعتاً نیاز است عکس عملیات انجام شده برای درآوردن روکش را انجام دهید. بنابراین اگر مراحل آن را به خاطر سپرده باشید یا از آن عکس یا فیلم گرفته باشید کار چندان سختی در پیش نخواهید داشت.

بندها را نصب کنید. بندها را به درستی و در مسیر صحیح به عقب و به سمت سوراخ‌ها بکشید تا بتوانید صندلی را درست نصب کرده و از حفظ ایمنی آن برای کودکتان مطمئن شوید. برای انجام این کار نیز در صورت لزوم به دفترچه راهنما مراجعه کنید.

• دقت کنید که بندها هنگام رد شدن و نصب تاب‌خوردگی نداشته باشند. چرا که این حالت می‌تواند موجب فرسودگی سریعتر آنها شود، و حتی برای پوست کودکتان مزاحمت ایجاد کند. حتی ممکن است تاب‌خوردگی شدید موجب شود که این بندها در هنگام تصادف نتوانند ایمنی صندلی را حفظ کنند.
• اگر درباره نحوه نصب دوباره صندلی دچار شک و تردید هستید، حتماً به یک فرد متخصص همچون فروشندگان این صندلی‌ها مراجعه کرده و از وی کمک بگیرید.
• علیرغم همه توضیحات ارائه شده، اگر نگرانی‌ای در خصوص سلامت هر یک از اجزاء صندلی، علی‌الخصوص بندها و سگک‌ها دارید، آن قطعات یا کل صندلی را تعویض کنید. فراموش نکنید حفظ ایمنی کودک دلبندتان ارزشمندترین سرمایه‌گذاری ممکن است.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید