پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

اهمیت تعمیر و نگهداری از کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

راه اندازی یک کارواش سود آور اولویت اول همه  صاحبان کارواشها می باشد. صاحبان و گردانندگان دستگاه های شستشوی  اتوماتیک در صورت عدم کارکرد صحیح اجزای دستگاه می توانند متحمل خسارات جبران ناپذیری شوند، از این رو خسارات وارده به اجزای دستگاه کارواش می توانند هزینه های گزاف تعمیر و تعویض را در پی داشته و منجر به تعطیلی کارواش شود.




وظیفه کارواش تمام اتوماتیک

کارواش اتوماتیک و اجزای آناساس کارواش اتوماتیک، ورود خودرو کثیف از یک سو و خروج خودرو تمیز از سمت دیگر می باشد، برای تحقق این هدف، همه اجزای تشکیل دهنده دستگاه باید به درستی عمل کنند. اگر یکی از قطعات کار خود را به درستی انجام ندهد، نتیجه مورد انتظار حاصل نشده و موجبات نارضایتی مشتریان فراهم می گردد، همین امر تاثیر به سزایی در سودآوری شستشوی اتوماتیک خودرو ایجاد می کند. تعمیر و نگهداری مناسب دستگاه نقش مهمی در انجام صحیح عملیات شستشو و رضایت مشتریان دارد. اگر چه در نگاه اول هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری دستگاه شستشوی اتوماتیک زیاد به نظر می رسند اما در مقایسه با هزینه های ناشی از آسیب و خرابی دستگاه بسیار ناچیز می باشند. برای داشتن دستگاهی سالم، داشتن برنامه ایی منظم به منظور بازبینی و تعمیر اجزای دستگاه، نقش مهمی دارد.




پیشگیری از ایجاد خسارت

کارواش اتوماتیک و اهمیت حفظ و نگهداری از اجزای آناز آنجایی که در فصول سرد و پر بارش سال، صاحبان خودرو تمایل بیشتری به شستشوی خودرو خود دارند، ایجاد کوچکترین خسارت به دستگاه  هزینه های گزافی را بر صاحبان کارواش تحمیل می کنند. قرار دادن بخشی از درآمد ها برای نگهداری و بررسی دستگاه کارواش و پیشگیری از خسارات احتمالی در مقایسه با خسارت ایجاد شده ناشی از عملکرد نامناسب و تعطیلی کارواش کاملا مقرون به صرفه می باشد. دو عاملی که تاثیر زیادی در عملکرد نامناسب کارواش اتوماتیک دارند، عبارتند از عدم نصب و راه اندازی صحیح قطعات و عدم نگهداری صحیح از آنها. البته استفاده از قطعات معیوب نیز تاثیر زیادی در عملکرد نامناسب دستگاه دارند، اما چنین موردی بسیار نادر بوده و در چند هفته اول راه اندازی نمایان می شود. معمولا بسیاری از شرکت های تولید کننده دستگاه راهنمایی تدوین شده برای نگهداری و استفاده از آن ارایه می دهند که کاربرد زیادی در کاهش هزینه های ناشی از عدم استفاده صحیح دستگاه دارد. مرحله بعدی در نگهداری از دستگاه، زمان بندی مناسب برای بررسی و نگهداری دستگاه و آموزش شیوه استفاده از دستگاه می باشد.




لیست و زمان بندی نگهداری و مراقبت از دستگاه کارواش

کارواش اتوماتیک و ایجاد خسارت ناشی از خرابی کارواشزمان بندی ارایه شده توسط شرکت های سازنده می تواند گزینه مناسبی برای بررسی دستگاه باشد. کار فشرده دستگاه و انواع آلودگی های موجود در سطح میاشین ها می تواند بر عملکرد دستگاه کارواش اتوماتیک اثر گذار باشد، از این رو بهتر است تا این موارد نیز در زمانبندی برای بررسی و نگهداری قطعات لحاظ شود.




اهمیت ارتقا اجزای دستگاه کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک و هزینه نگهداری از کارواش از آنجایی که احتمال خرابی و شکستگی ناگهانی برخی از قطعات اجتناب ناپذیر است، داشتن قطعات یدکی از پیش آماده شده می تواند نقش مهمی در کاهش هزینه ها و استرس ناشی از آسیب دستگاه ایفا کند. جایگزینی قطعات مستهلک با تجهیزات جدید و مدرن تاثیر قابل توجه ایی در سرعت کار و رضایت مشتریان از نتیجه شستشوی خودرو دارد. از سوی دیگر به روز شدن دستگاه عاملی برای باقی ماندن در بازار رقابتی کسب و کار می باشد.




لینک های مفید:

کارواش اتوماتیک: فهرست محصولات

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید