پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

شرکت ایستوبال برنده مناقصه شرکت نفتی OKQ8 دانمارک برای تامین کارواش اتوماتیک و مواد شوینده

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت ایستوبال به عنوان برنده مناقصه شرکت دانمارکی OKQ8 وظیفه تامین تجهیزات کارواش اتوماتیک و مواد شوینده کارواش این شرکت بزرگ را بر عهده دارد. نمایندگی دانمارکی شرکت ایستوبال تنها فروشنده تجهیزات به یکی از بزرگ ترین شرکت های نفتی شمال اروپا در سال 2017 تا 2019 می باشد. این در حالیست که شرکت ایستوبال در سه سال گذشته نیز وظیفه تامین تجهیزات کارواش این شرکت دانمارکی را بر عهده داشته و شرکت OKQ8 دانمارک مجددا به شرکت ایستوبال به منظور تامین تجهیزات و دستگاه های کارواش اتوماتیک اعتماد نموده است.




این مناقصه شامل تامین دستگاه های کارواش اتوماتیک دروازه ایی و تعداد بسیار بالایی تجهیزات جانبی دستگاه کارواش چون جاروبرقی ها و کفی شوی خودرو ها می باشد. موفقیت مواد شوینده کارواش تولید شده توسط شرکت ایستوبال، به دریافت استاندارد سازگاری با محیط زیست نروژ امکان فروش این محصولات را برای سه سال متمادی به عنوان تنها تامین کننده مواد شوینده کارواش برای این شرکت اسپانیایی مهیا نمود. در ملاقاتی که اخیرا مدیران فروش این شرکت نفتی از ایستوبال داشته اند، علاوه بر سفارش دستگاه های کارواش اتوماتیک فرصت بازدید از دستگاه کارواش تمام اتوماتیک جدید M’NEX32 را داشتند.


شرکت نفتی OKQ8 یکی از بزرگ ترین شرکت های نفتی در سوئد و دانمارک می باشد. 4400 ایستگاه خدماتی این شرکت که شامل برند های Q8، OKQ8، F24 و Tango می باشد در سراسر اروپا مشغول به فعالیت می باشند. ارتباط شرکت یستوبال با این برند بزرگ دانمارکی موجب تحکیم پایه های شرکت ایستوبال در دانمارک می شود. دانمارک پیش از این، به عنوان سومین بازار اروپایی برای شرکت ایستوبال مطرح بوده و میزان فروش آن در سال 2016 در مقایسه با سال پیش از آن بیش از 50 در صد رشد داشته است. علاوه بر این نمایندگی دانمارکی شرکت ایستوبال، پس از شعب اسپانیایی این شرکت، بزرگترین گردش مالی را دارا می باشد.


 

لینک های مفید:

دستگاه کارواش : فهرست محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید