پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

احداث کارواش اتوماتیک در بازار بزرگ ایران

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت پیشرو پاکران تامین کننده تجهیزات کارواش و مجری احداث و راه اندازی کارواش اتوماتیک می باشد. این شرکت در ماه های اخیر پروژه نصب تجهیزات دستگاه کارواش اتوماتیک را در بازار بزرگ ایران به اتمام رسانده است. بازار بزرگ ایران یا ایران مال یکی از بزرگترین مراکز تجاری و تفریحی خاورمیانه و جهان می باشد. این مرکز که به تازگی افتتاح شده برای شستشوی خودرو ها اقدام به تهیه دستگاه کارواش اتوماتیک ساخت شرکت ایستوبال نموده است. شرکت پیشرو پاکران مراحل ایجاد فنداسیون و نصب تجهیزات کارواش را در این بازار اخیرا به اتمام رساند. برخورداری از پرسنل مجرب و فنی کار آمد در کنار تجهیزات کارواش با کیفیت از برند ایستوبال نتیجه متفاوت و بی نظیری را برای این پروژه رقم زده است.

عملیات اجرایی

کارواش اتوماتیکدر بخش عملیات اجرایی این کارواش اتوماتیک ، ارزیابی های لازم در بخش مورد نظر برای نصب تجهیزات انجام شد. سپس محل دقیق احداث تجهیزات و ایجاد فونداسیون براساس ارزیابی ها مشخص گردید. در نتیجه نیروی فنی و خدماتی عملیات اجرای فونداسیون و حفر مکان هایی برای نصب تجهیزات و ریل دستگاه را آغاز نمودند.

 

 

نصب دستگاه کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیکنصب دستگاه پس از اتمام عملیات اجرایی و ایجاد فونداسیون آغاز گردید. در این مرحله سیستم برق و اتصالات الکترونیکی برای عملکرد دستگاه در مکان های معین شده نصب شد. با توجه به حساسیت های مرتبط با تجهیزات الکترونیکی، این بخش با دقت کافی و توسط کارشناسان متخصص به انجام رسید. سپس کارواش اتوماتیک به محل مورد نظر آورده شد و در محل مورد نظر نصب گردید. این کارواش از نوع دروازه ای بوده و به فضایی در حدود 10 متر طول، 5/3 متر عرض و 4/3 متر ارتفاع نیاز دارد. کارواش دروازه ای دارای یک چارچوب مستحکم است که بر روی یک ریل حرکت می کند و همزمان سطح خودرو ها را شستشو و خشک می نماید. نازل های تعبیه شده بر روی چارچوب دستگاه، آب و فوم را بر روی سطح خودرو پاشش می کنند و برس های شستشو، بدون دخالت دست و بصورت مکانیزه و هوشمند، جرم های بدنه ماشین را از بین می برند.