پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
تجهیزات کارواش اتوماتیک مخصوص شستشوی داخل کانتینر کامیونت

ضدعفونی خودرو های سنگین حمل مواد غذایی با تجهیزات حرفه ای کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

با شیوع ویروس همه گیر COVID-19 در سطح جهان، جلوگیری از رشد این ویروس در تمامی بخش های خانگی، اداری و صنعتی اهمیت پیدا کرده است. ضدعفونی سطوح از جمله اقداماتی است که برای کنترل رشد این عفونت انجام می شود. این روز ها حمل و نقل جاده ای و بخصوص حمل مواد غذایی نقش مهمی را در تامین مایحتاج افراد ایفا می کند. شرکت ایستوبال ارائه دهنده تجهیزات کارواش و انواع مدل های کارواش اتوماتیک ، برای این موضوع راهکاری را مد نظر قرار داده است. این شرکت تجهیزات کارواش مخصوصی طراحی نموده که مناسب شستشو و ضدعفونی موثر داخل و بیرون کامیونت های دارای یخچال هستند. در این مقاله این روش نوین ضدعفونی ماشین های سنگین حمل مواد غذایی تشریح می شود.

کارواش  HW’INTRAWASH

دستگاه کارواش اتوماتیک  HW’INTRAWASH یک انقلاب بزرگ در تجهیزات اتوماتیک شستشوی کانتینر های کامیونت ها فراهم آورده است. بوسیله این تجهیزات، نازل شستشو بطور کامل و بصورت اتوماتیک به داخل یخچال می رود و آنرا تمیز می نماید. با رشد ویروس COVID-19 این تجهیزات مکانیزه بطور ویژه بر روی ضدعفونی ایمن و موثر داخل یخچال کامیونت ها تمرکز کرده اند. در این روش زمان شستشو یا ضدعفونی داخل یخچال خودروی سنگین تا ۶۰ درصد کمتر می شود. این کارواش اتوماتیک اولین تجهیز استاندارد خودکار تولید شده در اروپا برای شستشوی داخل و ضدعفونی حرفه ای یخچال کامیونت ها است.

مقایسه ضدعفونی کامیونت به روش اتوماتیک HW’INTRAWASH و دستی

در روش دستی ضدعفونی این نوع وسایل نقلیه سنگین، کیفیت فرآیند تا حد زیادی به نوع مواد شوینده مورد استفاده بستگی دارد. اما در مقابل با استفاده از کارواش اتوماتیک مخصوص HW’INTRAWASH حداکثر بازدهی در شستشو و ضدعفونی داخلی به روشی کنترل شده و ایمن تضمین می شود. در این کارواش ها با کاربرد دقیق مواد ضدعفونی کننده، تعیین غلظت مد نظر، مقدار و زمان اثربخشی بطور تقریبی برآورد می گردد تا بهترین عملکرد بدست آید.

تجهیزات کارواش اتوماتیک مخصوص شستشوی داخل کانتینر کامیونت

 

ویژگی های کارواش اتوماتیک جدید HW’INTRAWASH

به لطف سیستم نازل های فشار قوی این کارواش اتوماتیک، شستشو و ضدعفونی داخل کانتینر کامیونت ها به طول حداکثر ۱۶ متر نیز امکان پذیر است. نازل های پر فشار آلودگی ها و گرد و خاک را از عمق کانتینر بیرون می کشند. برنامه استاندارد ۵ دقیقه ای شستشو و ضدعفونی این دستگاه، بطور همزمان عملیات ضدعفونی و شستشو را انجام داده، در عین حال در مصرف مواد شیمیایی صرفه جویی می کند. ویدئویی کوتاه از این کارواش اتوماتیک را مشاهده می نمایید.

ضدعفونی سطح بیرونی خودرو های سنگین با HW’PROGRESS

دستگاه کارواش اتوماتیک ماشین سنگین HW’PROGRESS ساخت شرکت ایستوبال با برخورداری از تکنولوژی نوآورانه برای شستشو و ضدعفونی سطح بیرونی خودرو های سنگین کاربرد دارد. این کارواش دروازه ای دارای یک برنامه پیش شستشوی پاشش فوم است که آنرا از سایر تجهیزات اتوماتیک موجود جدا می کند. مواد شوینده فومی بعلت ماندگاری و زمان واکنش بیشتر با آلودگی های سطح وسایل نقلیه سنگین، بازدهی مواد شوینده را افزایش می دهند.

این کارواش اتوماتیک ماشین سنگین دارای برس های عمودی و بخش تزریق شامپو بوسیله پمپ دوزینگ و سیستم برنامه ریزی با قابلیت تنظیم ۱۵ برنامه مختلف است. سیستم اعمال فشار برس از بالا و گوشه ها نیز باعث شده تا گوشه ها و کناره های این وسایل نقلیه بطور موثر و دقیق شستشو شوند.

تجهیزات کارواش اتوماتیک مخصوص شستشوی ماشین سنگین

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید