پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک با تکنولوژی پیشرفته چه مزایایی را فراهم می کند؟

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

مراکز کارواش برای شستشوی خودرو ها بیشتر از روش دستی ترجیح داده می شوند. مدل های دستی و اتوماتیک این مراکز به تدریج در شهر ها در حال احداث و راه اندازی هستند. سیستم های کارواش اتوماتیک به دلیل هوشمند و پیشرفته بودن بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند. سرعت و کیفیت شستشوی از دیگر ویژگی های این سیستم ها هستند بطوریکه در بعضی مدل ها یک فرآیند شستشوی کامل به کم تر از 5 دقیقه نیز می رسد. استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در این صنعت نیز به مانند صنایع دیگر رواج یافته است. در این مقاله بیشتر به این تکنولوژی ها و مزیت استفاده از آن ها پرداخته می شود.

اهمیت استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در کارواش اتوماتیک

دستگاه کارواشکارواش ها علاوه بر خرید مواد شیمیایی با کیفیت، بایستی در دوره های زمانی مختلف به تجهیزات سیستمی و نرم افزاری جدید و پیشرفته مجهز شوند. افزایش خدمات و بالا رفتن کیفیت آن ها به مرور در افزایش مراجعین به کارواش و رضایت مندی آن ها موثر است. همچنین استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز و تعویض تجهیزات فرسوده در سود دهی بیشتر مجموعه و عدم آسیب دیدن احتمالی خودرو ها تاثیر گذار می باشد.

تغییر تجهیزات قدیمی کارواش اتوماتیک

در کنار استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های جدید، تولید کنندگان کارواش سیستم های قدیمی مانند تمیز کننده لاستیک ها یا سیستم خشک کن را بهبود و به روز رسانی می کنند. در نتیجه کاربران بیشتری این تجهیزات و سیستم های بهبود یافته را استفاده می نمایند.

تکنولوژی تغییر یافتن ابعاد ساختار کارواش

کارواش اتوماتیک حرفه ایبسیاری از تولید کنندگان تجهیزات کارواش ، راه حل های پیشرفته ای را در جهت بهبود عملکرد شستشو، ایجاد یک تجربه خوب، پر بازده و حتی سرگرم کننده برای مشتری ارائه می دهند. برای مثال در بعضی سیستم های جدید، برای فرآیند شستشو با استفاده از تکنولوژی های جدید یعنی سنسور های تشخیصی، امکان اندازه گیری اندازه و ابعاد هر وسیله نقلیه وجود دارد تا ساختار کارواش متناسب با اندازه خودرو تغییر کند. در نتیجه انواع مختلف وسایل نقلیه را می توان به وسیله یک دستگاه کارواش شستشو داد. در نتیجه وسایل نقلیه سنگین و سبک با طراحی ها و ابعاد مختلف بطور ایمن و کامل در داخل این سیستم ها تمیز می شوند. البته علاوه بر حسگر ها و خصوصیت ترمز ضد قفل بر روی خودرو های جدید که در مراکز کارواش اتوماتیک پیشرفته مشکل ساز هستند، فضای قاب پلاک ها و آیینه های بزرگ تر نیز خود چالشی در حین شستشو به حساب می آیند. بنابراین در بعضی کارواش ها، این امکان وجود دارد که کاربر با توجه به ابعاد خودرو، تنظیمات دستگاه را بصورت دستی انجام دهد.

سیستم های پرداخت جدید

پرداخت کارواشبرای پرداخت هزینه کارواش، اغلب روش های دستی معمول و رایج است. اما سیستم های جدید در کارواش اتوماتیک به گونه ای هستند که پرداخت هزینه بوسیله مشتری قبل از ورود به آن صورت می گیرد. این سیستم بصورت هوشمند عمل کرده و بعد از انتخاب گزینه های مد نظر شستشوی توسط کاربر، هزینه را اعلام می نماید. مشتری نیز بوسیله کارت اعتباری، هزینه کارواش را پرداخت می نماید. پرداخت هزینه از طریق اپلیکیشن موبایل دیگر تکنولوژی پیشرفته در زمینه پرداخت در کارواش ها می باشد. با بکارگیری این سیستم ها، هزینه استخدام مسئول دستگاه حذف می شود.

 

مزایای بکارگیری تجهیزات پیشرفته در مراکز کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیکبکارگیری تجهیزات پیشرفته در مراکز کارواش موجب شده تا کیفیت شستشو، مدیریت نرم افزاری و بازدهی بهتر شود. تجهیزات جدید کارواش اتوماتیک دارای تکنولوژی به مراتب بالاتری نسبت به مدل های قبلی هستند. در نتیجه کیفیت شستشوی خودرو در کارواش تا حد زیادی افزایش می یابد. مثلا توانایی دنبال کردن شکل و طول و عرض خودرو ها، اجازه می دهد تا برس ها و نازل ها در مکان صحیح قرار گیرند و کیفیت شستشو دو چندان شود.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید