پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک و بهینه شدن آن

کاهش 94 درصدی هیدروکربن آب کثیف حاصل از شستشوی خودرو توسط شرکت ایستوبال

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت ایستوبال به لطف فناوری جداسازی و نگه داری مجدد آب، میزان هیدروکربن موجود در آب کثیف حاصل از شتسشو را 94 درصد کاهش داد. با توجه به تعهد شرکت ایستوبال نسبت به ارائه راهکار به منظور کمک به حفظ محیط زیست به وسیله کاهش آب، انرژی و مواد شوینده مصرفی در فرایند شستشوی خودرو توسط کارواش اتوماتیک، این شرکت اسپانیایی همزمان با روز جهانی آب، خبر از کاهش 94 درصدی میزان هیدروکربن موجود در آب کثیف کارواش داد. با استفاده از جدا کننده هیدروکربن، شرکت ایستوبال توانسته است با حفظ هیدروکربن موجود در سوخت وسائل نقلیه و موتور هایشان، از ورود آنها به آب و آلوده کردن آبی که در طی فرایند شستشو توسط دستگاه کارواش اتوماتیک استفاده می شود، جلوگیری کند و به همین وسیله می توان با استفاده از این تجهیزات، از آب برای استفاده مجدد در فرایند شستشوی خودرو بهره برده و تا حد زیادی از اتلاف آب جلوگیری شود.

ایستوبال بر عدم استفاده از آب تصفیه نشده( آب کثیف حاصل از شستشو) و تخلیه آن در فرایند شستشو و آثار مخرب این کار تاکید دارد و معتقد است همانگونه که یک لیتر روغن می تواند 1000 متر مکعب آب( معادل حجم آب استخر المپیک) را آلوده سازد، استفاده از آب تصفیه نشده در فرایند شستشوی خودرو توسط کارواش اتوماتیک نیز می تواند اثرات بدی را برجای بگذارد.

جدا کننده هیدروکربن ایستوبال، با استاندارد اروپایی EN 858, DIN 1999 مطابقت دارد که در همه دستگاه های شستشوی اتوماتیک این شرکت موجود می باشد. این تکنولوژی تضمین می کند که میزان پساب کمتر از 5PPM باشد و نه تنها این امر با استاندارد های اروپایی دفع آب در فاضلاب های شهری مطابق است، بلکه حتی در برخی موارد از آن نیز فراتر است.

ایستوبال، متعهد به تصفیه آب در کارواش اتوماتیک

در فرصت روز جهانی آب- امسال بر مسائل آب کثیف( فاضلاب) تاکید شد- شرکت ایستوبال متعهد شد که در دستگاه های کارواش اتوماتیک خود از جدا کننده هیدروکربن، دوز مناسب از مواد شیمیایی و میزان کمتری از مواد شوینده استفاده کند. این شرکت معتقد است یک کارواش اتوماتیک سازگار با محیط زیست باید از آب کثیف حاصل از شستشوی خودرو به خوبی بهره برده و با تصفیه صحیح آن، مجددا از این آب تمیز شده در روند شستشو توسط کارواش اتوماتیک استفاده شود.

پیشگام در توسعه تکنولوژی های کاهش مصرف آب و انرژی

با توجه به تعهد به محیط زیست، شرکت ایستوبال میزان آب مصرفی در دستگاه های کارواش اتوماتیک را با بهره گیری از فشار آب بیشتر در طی فاز بحرانی شستشو، 45 درصد کاهش داده و موجب مصرفه عاقلانه تر و بصرفه تر و بهینه تر گردیده است.

بهینه شدن کارواش اتوماتیک با کاهش هیدروکربن آب کثیف
بهینه سازی کارواش اتوماتیک

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید