پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

دریافت جایزه تجارت جهانی شرکت ایستوبال

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت اسپانیایی ایستوبال یکی از بزرگ ترین پیشگامان در طراحی، تولید و بازاریابی تجهیزات کارواش، کارواش اتوماتیک و نگه داری خودرو از جانب فدراسیون کسب و کار متالوژی والنسیا (FEMEVAL) موفق به دریافت جایزه تجارت جهانی گردید. مراسم اهدای جوایز در تاریخ 24 نوامبر سال 2016 میلادی با حضور مقامات عالی و افراد موفق در زمینه های مختلف کسب و کار حرفه ای برگزار شد.

شرکت ایستوبال تولید کننده کارواش اتوماتیک این جایزه را به دلیل تعهد خود به بین المللی شدن، حضور قوی بین المللی، صادرات و داشتن تنوع بی نظیر در حوزه کسب و کار خود کسب نموده و در بخش اروپایی در جایگاه دوم قرار گرفته است. این شرکت با داشتن 8 شرکت تابعه در اروپا، 2 شرکت در آمریکا و برزیل محصولات خود را به بیش از 75 کشور در سرتاسر جهان صادر می کند به گونه ای که 80 درصد از حجم معاملات در خارج از کشور انجام می گیرد.

هیئت داوران موسسه اهدای جوایز FEMEVAL بر استراتژی قوی کمپانی ایستوبال در فعالیت های بازاریابی (marketing) تأکید داشته زیرا که کلید اصلی توسعه و کمک به ارتقای نام تجاری ایستوبال در سطح جهانی می باشد و نمونه ای از یک شرکت بین المللی موفق در کشور اسپانیا به شمار می آید. این شرکت در سال 1950 میلادی تأسیس گردیده و در حال حاضر بیش از 800 نفر در آن مشغول به کار هستند و انواع گوناگون دستگاه های کارواش اتوماتیک و تجهیزات مربوطه در آن تولید می گردد.

در طول اجرای مراسم اهدای جوایز مدیران اجرایی شرکت ایستوبال تشکر و حق شناسی خود را نسبت به دریافت این جایزه ابراز نموده و از نوآوری ها و توسعه راه حل های جامع ایستوبال که سعی در برآوردن نیازها و تقاضاهای هر بازار بین المللی داشته، به دفاع پرداختند. شرکت ایستوبال طراح و سازنده کارواش اتوماتیک و دیگر تجهیزات کارواش اهداف خود را بر پایه جلب رضایت خاطر مشتریان نهایی قرار داده است.

با هدف تشویق، ترویج و ارتقای سطح نوسازی شرکت ایستوبال و هم چنین ارائه پاداش به آن به دلیل تطابق با نیازهای بازار، الزامات و خواسته ها، موسسه اهدای جوایز FEMEVAL پیشنهاد به رسمیت شناختن شرکت ایستوبال را در میان شرکت های حوزه فلزات ارائه داده است.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید