پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
مواد شوینده کارواش

ایستوبال، دوستدار محیط زیست

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

ایستوبال با کاهش 90 درصدی پلاستیک در بسته بندی مواد شوینده کارواش ، گامی موثر در حفظ محیط زیست برداشته است. امسال روز جهانی محیط زیست تاکید بسیار زیادی در مبارزه با آلودگی های پلاستیکی شده است. بنابراین سعی شده است صنایع تا حد امکان از آلودگی های پلاستیکی خود را کاهش دهند. ایستوبال نیز در پی تعهد خود به محیط زیست، راه حل هایی را برای به حداقل رساندن تاثیرات زیست محیطی محصولات خود داشته و گامی بزرگ در این عرصه برداشته است.

 

در این طرح جدید Doy Pack، مواد شوینده کنسانتره به جای بطری، در بسته های کوچکی بسته بندی می شوند. برای شستشوی خودرو به ازای یک ظرف 25 لیتری، تقریبا 1 گرم ضایعات پلاستیکی تولید می شود، در صورتی که در طرح جدید Doy Pack، ماده شوینده در یک ظرف 1 لیتری جای می گیرد که 0.07 گرم پلاستیک تولید خواهد کرد. علاوه بر این، بسته بندی جدید برای جابجایی و انبار کردن به 90% فضای کمتری نیاز دارد. در واقع یک لیتر Doy Pack معادل 10 لیتر ماده شوینده می باشد که به صورت کنسانتره درامده است.

 

Doy Pack به صورت تغلیظ شده می باشد و به وسیله سیستم مخلوط جدید Xtrack که سریع و ایمن است استفاده می شود. این سیستم مواد شوینده را رقیق می کند و آن ها را به تجهیزات مورد استفاده می دهد، بدین روش از پر کردن دستی مخازن تجهیزات شوینده پرهیز می شود. ISTOBAL esens® در حال حاضر طیف وسیعی از کنسانتره های شیمیایی شامل فازهای مختلف شستشوی خودرو از جمله پیش شستشو، شامپو، فوم، واکس و مواد خشک کننده در کارواش می باشد. تلاش بعدی ایستوبال در مورد حفاظت از محیط زیست این است که تمامی محصولات شیمیایی ISTOBAL esens® قابل تجزیه هستند. تحقیقات بسیاری نیز در زمینه تصفیه و بازیافت آب نیز در این شرکت انجام شده تا بتوان در مصرف آب و انرژی به خوبی صرفه جویی نمود.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید